کاشت مو به روش ترکیبی FUT+FIT
نوشته شده توسط : navidalmasiiii

کاشت مو به روش ترکیبی FUT+FIT

FUT+FIT کاشت مو به روش ترکیبی

    درطاسی های وسیع 2500 تا 4000گرفت (5000تا 10000تار مو) لازم است تا پرپشتی قابل قبولی ایجاد شود. کاشت این تعداد مو فقط با روش جراحی FUTمستلزم برداشتن نوار پهن و بلندی (به عرض 2 تا 2.5 سانتی متر و طول 30 تا 33سانتی متر )از پشت سر بیمار است که نتیجه آن رد عمل زشتی است که تا آخر عمر باعث شرمندگی بیمار و عذاب وجدان پزشک می شود.

از طرف دیگر اگر قرار باشد تنها با روش غیرجراحیFIT این تعداد گرفت از سر بیمار برداشت شود عارضه ای که نصیب بیمار می شود طاسی  و کچلی پشت سر است.

همچنین همواره برای بسیاری از دوستان که دارای طاسی کامل بوده و مشکلاتی از قبیل کمبود زمان ، دوری راه، مشکلات کاری و….اجازه عمل کاشت مو و پیوند مو را که به طور معمول ۲ یا ۳ جلسه به فواصل ۶ ماه انجام میگیرد به ایشان نمی دهد، این سوال مطرح بوده است که چطور می توان فقط و فقط در یک جلسه این عمل را انجام داد و در یک جلسه عمل پیوند موی طبیعی انجام شود.

برای جبران عوارض فوق  پزشکان کلینیک فوق تخصصی  کاشت و پیوندمو طبیعی دکتر دولتشاهی با ترکیب دو روش FUT و FIT روش جدیدی را به نام روش ترکیبی ابداع نمایند. با بهره گیری از این تکنیک ما قادر خواهیم بود 16000 تار مو در یک جلسه به سر بیماران پیوند بزنیم.

در روش ترکیبی کاشت مو ، عمل پیوند موی طبیعی در 2 روز متوالی انجام میشود مثلا روز اولFUT و روز دوم FIT انجام می شود و در هر روز یک منطقه از طاسی کاشته می شود. به این ترتیب حداکثر موها در حداقل زمان کاشته می شود. حسن اصلی روش ترکیبی آن است که از بانک موی سر به نحو احسن استفاده شده و با استفاده هم زمان از هر دو روش کاشت مو(FUT+FIT) سطح وسیع تری (80-100% طاسی )پوشش داده می شود و تراکم موها افزایش می یابد.

با این اوصاف ما قادر خواهیم بود دو تا سه برابر آنچه که تا به حال امکان پذیر بوده است را به سر بیماران پیوند بزنیم.

برداشت FIT بيمار از منطقه مطمئن و بدون ريزش انجام مى شود تا مو ها در آينده نزديك دچار ريزش نشود .

    روش تركيبى در افرادى بكار مى رود كه در يك جلسه مقدار زيادى مو نياز دارند .

    در روش تركيبى ترمیم مو ها به صورت انتخابى كاشته مى شوند يعنى موهاى با كيفيت خوب ( FUT ) در قسمت مهمتر سر يعنى جلوى سر و مو هاى با كيفيت پايين تر در قسمت بالا و پشت سر ( فرق سر ) كاشته مى شوند .

با استفاده از این تکنیک کاشت مو به روش ترکیبی بیماران عزیز دیگر نیازی به تکرار عمل های جراحی و غیر جراحی نخواهند داشت و فقط با یکبار مراجعه به کلینیک ما مشکل طاسی خود را حل می نمایند.

 





:: برچسب‌ها: مرکز زيبايي الماس , الماس سنتر , ليپوماتيک , جراحي لاغري , جراحي بيني , تزريق چربي , تزريق ژل , تزريق بوتاکس ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: